Beoordelingen van FEBO Hoofddorp

Recente recensies

4.0
Aroen
4 december 2022

Ik had 2 vitaaltjes en 2 kip kroketten, maar heb 4 kip kroketten gekregen. Daarnaast waren de kip-burgerdoosjes niet dicht geplakt, waardoor er 2 doosjes open waren gegaan in de tas, 2 koude burgers dus…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rosi
4 december 2022

Vriendelijke bezorger hij had het wel koud Het was ook koud maar het de febo was weer heerlijk bedankt voor het bezorgen Had ik effe nodig top febo

Michelle de Ruijter
30 november 2022

Helaas was de friet niet lang genoeg gebakken dus dit was niet te eten, hebben het ook weggegooid. Zelfde met de kipnuggets. Hadden er ook een milkshake bij besteld alleen hebben we deze nooit gekregen.. jammer!

Femke
26 november 2022

Patat, milkshakes en snacks werden op tijd bezorgd door een beleefde jongen. Alles was prima op temperatuur en lekker.

Frits
21 november 2022
Berendsen
20 november 2022

Voor de zoveelste keer een incomplete levering. Na bellen wordt het wel gecorrigeerd, maar een excuus geven kunne ze niet .. Erg onbeleefd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
17 november 2022
Rob Hooghiemstra
15 november 2022
Anneke van Heerde
14 november 2022

Eten was lekker warm en vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J van Bronkhorst
12 november 2022

Heerlijk gegeten,snel en goed bezorgd,jammer dat er geen rietjes bij de vier milkshakes zaten

Mirjam
11 november 2022

Alles prima, goed warm, prima kwaliteit, bestelling kwam ook precies op de afgesproken tijd!

Es
10 november 2022

Normaal zeer tevreden, maar nu… Patat wit en slap, niet lang genoeg gebakken. Ipv kalfskroket kreeg ik een rundvlees kroket. Zo jammer …

Waasdorp
9 november 2022
Michael Smeer
9 november 2022

Snacks van Febo zijn altijd top. Vandaag ook weer! Alleen de friet is toch weer een beetje teleurstellend. Die kan je t beste in de zaak opeten. Ik gooi meestal driekwart weg omdat t slap of taai is geworden. Vandaar 3 sterren.

Ron Nijland
7 november 2022

Patat blijft een probleem, zoals alle voorgaande keren niet warm genoeg en te slap. Rest van de bestelling prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Veer
6 november 2022

Super snel en lekker warm!

Jens
4 november 2022
Kevin
4 november 2022

Meestal zijn de bestelling prima en netjes. Deze keer alleen niet echt.. Milkshake was zo goed als warm Milkshake had geen aardbei smaak Grillburger lag los in het tasje, was uit de box gevallen. Tasje had meer saus dan de burger zelf. Verdere producten waren wat koud.. Volgende keer hopelijk beter!

Sonia van Doorn
1 november 2022

Super vriendelijke bezorging, bestelling was prima op tijd en het eten was goed heet. Een dikke 10 voor deze bestelling

H
30 oktober 2022

Lekker!

Stan
29 oktober 2022

Behoorlijk zout!

Henny
29 oktober 2022
Sab
29 oktober 2022

De patat was smerig, vele stukjes waren niet goed gebakken.. niet te eten… de kipburger was redelijk… De milkshake smaakte letterlijk niet naar chocolade.. was chemische rotzooi… heb meerdere febo’s gezien in t leven maar dit was de ergste!!! Voor ons nooit meer!!!!!

Andre
26 oktober 2022

De patat was niet lekker, niet goed doorbakken.

Anneke van Heerde
26 oktober 2022

Lekker gegeten en de bezorging was ook lekker snel. Prima service!

Sylvia Maaskant
22 oktober 2022

Het eten was lauw en patat slap. we hadden 1 kafskroket en 1 satekroket maar het waren 2 kalfskroketten. verder was het prima. aantal zakjes lagen omgevallen op zijn kop in de tas. Misschien voor bezorging beter inpakken om het warm te houden.

Anneke van Heerde
22 oktober 2022

Eten was goed. Maar helaas al voor de 2e keer geen mayo en mayo/pindasaus bij de patat.

Peter
22 oktober 2022

Helemaal top en het was nog warm

Leo
21 oktober 2022
Rosanna
18 oktober 2022

Eten was lekker warm alleen de patat was te zout. Bezorging was snel

Rob Hooghiemstra
17 oktober 2022

Snel en smakelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jens
16 oktober 2022

Best fried chicken in Hoofddorp

Berke
13 oktober 2022

Bestelling was ongeveer half uur te laat.

Anoniem
8 oktober 2022

Had de verkeerde bestelling. Leek wel good to go box. Toen ik belde gingen ze er wel van uit dat ik dit wel wilde houden. Ze konden nog wel wat anders bezorgen, als ik dat zou willen.. vorige keer was wel goed. Dus wil het vast nog een keer proberen. Alleen de patat was wat slap.

van Elburg
7 oktober 2022

Het was erg lekker. Op tijd. Vriendelijke bezorger. Top!

Ab Smienk
7 oktober 2022

Ik heb geen gratis ijs gekregen. Had ik dat apart moeten bestellen? Het eten zelf en de bezorging waren perfect.

Hanri
3 oktober 2022

Jammer dat 2 kroketten en 1 bami schijf in een zak werd gedaan. Met gevolg kroket plat gedrukt. Bakje van de frikadel special ondanks ingepakt bij openen zat vol saus. Bakje was niet te pakken. Beter minder saus. Ben anders gewend. De rest was weer heerlijk.

Nathalie
1 oktober 2022
Dick Bakker
1 oktober 2022
Daniel
30 september 2022

Om 13.30 besteld, mail gekregen 14.20 bezorgen. 15.00 nog niets, weer gebeld…. Ze moesten het nog gaan maken!!? Uiteindelijk, ruim twee uur later: 1 kroket, 1 frikandel, 1 burger geleverd gekregen. Dat doen we dus nooit meer!:(

S
29 september 2022

Om 15:30 besteld voor 18:15 en om 18:40 maar afgebeld als het zo lastig is dan hoeft het niet meer

Johan
29 september 2022

Super waren wat verlaat maar werd keurig gebeldw

Dick Bakker
29 september 2022

Goed warm nog en alle snacks waren heel en super lekker

Anoniem
29 september 2022

Super goed geregeld!

Shirley
25 september 2022

Verbeterpunt voor de bestelsite. Zou fijn zijn als je voor het afrekenen de bezorgtijd krijgt te zien en niet pas erna. Nu kreeg ik na het betalen te zien dat de bezorgtijd een uur later was. Gelukkig werd de bestelling sneller bezorgd. Een uur wachten is echt te lang. Verder was alles prima in orde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ans
25 september 2022

Snel warm en beleefde nette bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke
22 september 2022

Laat de order geplaatst maar snel afgeleverd. Producten goed warm en personeel aardig en attent

Johan Geel
22 september 2022

Gaarne de bestelling beter checken dit is nu de 2de keer dat er iets ontbrak aan de bestelling

Smit
20 september 2022

Snel geleverd.

Ron Nijland
19 september 2022

Helaas was de patat weer slap, rest was prima. Vermoed dat de patat te snel verpakt was en de rest nog niet gereed was. Groet Ron.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mersmann
16 september 2022
Mary
16 september 2022

Supervriendelijk bezorger en op tijd en warm geleverd.

Liza
16 september 2022

Lekker, top kwaliteit.

Cicilia
15 september 2022

Heerlijk gegeten!!

R vd V
12 september 2022

Het was op tijd bezorgd en het eten was warm. alleen was de bestelling zelf niet helemaal goed afgeleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melissa Withagen
12 september 2022

De bezorging was snel en alles was nog warm, alleen waren ze de gehaktbal vergeten. Dit is nu al de 3e keer op rij dat exact dit item vergeten is. Ik vind dat erg jammer. Ik weet ook niet of dat toeval is of dat de gehaktbal er puur niet is, maar in beide gevallen denk ik dat er ruimte is voor verbetering. Uit eindelijk heb ik namelijk na die 3x al voor €10 euro aan eten niet gekregen. Erg zonde...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andre
8 september 2022

Was lekker en de bezorger was vriendelijk en op tijd.

Romana
7 september 2022
Anoniem
6 september 2022

Geloof me, we zijn echt fan van FEBO. Vandaag voor het eerst en het laatst laten bezorgen. Vonden het duur en niet lekker! Patat erg droog, slap en zonder zout. Verkeerde saus op snack. Voortaan maar weer lekker vers eten als we in de stad zijn.

Jens
4 september 2022
Joyce
4 september 2022

Eten was prima en goed warm helaas het gratis ijs zoals op de website vermeld staat is er niet bij bezorgd ondanks de code IJS die we hadden ingevoerd wat erg jammer was want daar verheugde de kinderen op.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert klop
2 september 2022

Het was zeer tevredenstellend, echter ontbrak het heerlijj gratis ijsje.

Simone de Boer
2 september 2022

Helaas was deze x de kip droog.

Anoniem
1 september 2022
Johan
1 september 2022

Aanrader

Smit
1 september 2022

Heten is goed zoals altijd en daarbij het gratis ijs en als je dan een grote milkshake besteld en dit wordt bezorgd met een rietje der in en in een tasje met het ijsje dan kan dit nooit goed gaan en de helft van de de milkshake zat ook in het plastic tasjes voor de rest prima.

Hendriks
1 september 2022

Helaas nu voor de 2e keer de pindasaus niet mogen ontvangen

Wim
31 augustus 2022
M wijgh
31 augustus 2022

Alles top, supergoede kwaliteit

Kaya
30 augustus 2022

Verwachte bezorgtijd was 16:25. 16:30 neem ik contact op om te vragen waar mijn bestelling blijft. Krijg ik te horen dat ze het over het hoofd hebben gezien en nu wordt voorbereid. Geen excuus of iets extras als goedmakertje. Vervolgens wordt mijn bestelling zelfs niet compleet bezorgd. Heel jammer dit FEBO, ben dit niet gewend van jullie!

Kat
29 augustus 2022

Vreselijk droge patat,bleeeh

Rick braam
29 augustus 2022

Helaas wederom geen extra betaalde satesaus bij berehap geleverd

Tjerno
28 augustus 2022

Vond het wel al een beetje afgeked

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

I bakker
28 augustus 2022

Thanxxx

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danielle Bakker
28 augustus 2022

Om 16.15 al besteld met bezorgtijd 17.15, maar het werd pas om 17.40 gebracht. Ijs was gesmolten, en er miste 2 ijsjes. Telefonisch moeilijk bereikbaar (3x moeten bellen). 2 ijsjes werden snel na gebracht en waren wel echt goed bevroren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Smit
25 augustus 2022

Alles goed warm( behalve het gratis ijs)en snel bezorgd .

Ann
25 augustus 2022

PRIMA. Met hele grote letters.

Dolores Ben-Josseph
23 augustus 2022
Jens
23 augustus 2022

Amazing chicken wings. Very impressed.

Simmer
21 augustus 2022
Judith van der Spek
16 augustus 2022
Dirk
15 augustus 2022

Ik had na 10 keer bestellen 25% korting, daardoor kreeg ik niet de "gratis" roomijs beker. Het gevolg hiervan is dat er nog maar weinig overbleef van mijn 25% korting, om precies te zijn 9%. Ik vindt dat, dat niet hoort.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cicilia
14 augustus 2022

Lekker gegeten! En snel bezorgd.

Ferry Vos
13 augustus 2022
Wim
13 augustus 2022

Alles lekker warm

I.bakker
7 augustus 2022

Altijd goede service en snel was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
5 augustus 2022

Complimenten aan de bezorger, erg vrolijk!

Judith van der Spek
3 augustus 2022
Liesbeth
1 augustus 2022

De patat was bremzout

Martin
1 augustus 2022

De pindasaus was erg droog(leek oud). Levering was sneller dan aangegeven dus dat erg fijn. De patat was zoals altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cicilia
1 augustus 2022

Het eten was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karola Jeffers
31 juli 2022

Bezorging pas na ongeveer een uur, maar de prijzen zijn wel erg hoog aan het worden. Een patatje met pinda/mayo/uitjes voor meer dan 5 euro? En gratis bezorgen pas bij €75,-? Verder was het goed hoor, maar die prijzen zijn echt te hoog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
31 juli 2022

Super snel

Anneke van Heerde
30 juli 2022

Klacht:Helaas ontbrak de mayonaise en de mayonaise/satesaus.(wel besteld en betaald) Teleurstelling: het lukte niet om de gratis beker roomijs te bestellen. Tip: iets minder zout op de patat is ook goed.

Henk van Groningen
30 juli 2022

Eten prima keurig op tijd

Andy
30 juli 2022

Warm,snel bezorgd, lekker.. Tip..niet een kroket, speciaaltje en een frikadel in 1 zak stoppen. Zonde van de smaken.

Panday
29 juli 2022

Prima service!

Mayke
28 juli 2022

Op de grillburgers zat erg weinig saus en verlepte sla en de speciaaltjes waren deze keer niet lekker

Dolores Ben-Josseph
26 juli 2022
Anneke Harlaar
25 juli 2022

De frikadel speciaal vond ik taai. Rubberachtig. Niet open gesneden, zodat alles er bovenop lag, wat er in de zgn gleuf zou moeten zitten. Onverzorgd.

Anoniem
25 juli 2022

Wederom lekker warm alles nog en de bezorgers zijn altijd super vriendelijk!!

Astrid
24 juli 2022

Ik blijf erbij dat er meer patat in het bakkie mag voor het geld wat je ervoor betaald. Voor de rest prima!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M wijgh
24 juli 2022

Bestelling kwam precies op tijd Kwaliteit was prima en nog lekker warm! Top

Theo
21 juli 2022

Snel bezord. Alles was heet en knapperig.

Sharena
20 juli 2022

Zou gratis ijs krijgen maar niet gehad. Daarna duurde bijna 1,5 uur om te komen

jordy koster
18 juli 2022

Vriendelijke bezorger snel en netjes afgeleverd 💯

I.bakker
17 juli 2022

Was weer super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steph
16 juli 2022

Friet veel te zout

Theo
14 juli 2022

Patat was slap en koud. De snacks waren okee. Bezorging was precies op de afgesproken tijd.

Maik
13 juli 2022

Rundvlees kroket ipv saté kroket ontvangen. Ook lekker , maar beetje jammer

Liza
8 juli 2022

Super lekker, toppie!!

Dirk
4 juli 2022

Patat was matig de rest was goed en voldoende warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
4 juli 2022

Te laat. Patat was erg taai, frikadellen was ronduit smerig, kroketten ook heel taai…niet wat we gewend zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.B.
3 juli 2022

Ik heb besteld en tot mijn verbazing vraag ik nog of de bakjes saus nu wel gesloten geleverd kunnen worden, helaas ook ditmaal wederom bakjes die met te hete satésaus (?) helemaal gesmolten aankomen en dus open in de tas liggen, wat vlekken geeft op elke plek waar je de tas neerzet én belangrijkste is dat je de saus in de tas vind ipv zoals hoort in de bakjes. Hygiënisch is het net zo min, ik heb hier al eerder contact over gehad met jullie medewerkers maar helaas veranderd er gewoon niets. Dan krijg je de ene keer een bakje patat wel helemaal gevuld andere keer is het nog niet eens 3/4 gevuld maar je krijgt geen korting. Ik vind het echt jammer dat jullie hier niets mee doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry
3 juli 2022

besteld met gewenst tijdstip 1945uur 1920 bellen ze het komt eerder kan dat (ja prima ) 1950 bellen ze weer bestelling word nu gemaakt en gaat dan de deur uit ik verbaast het zou er al moeten zijn. 2015 komt eindelijk mijn bestelling binnen

vd Linde
2 juli 2022

De helft van de bestelling zat er niet bij. Dit heeft een andere bezorger na 15 mij gebracht. En de patat was niet helemaal gaar en slap. Jammer.

Klop
1 juli 2022

Goed verzorgd en stipt op tijd bezorgd. Komplimenten ook voor de bezorger

Vriend
30 juni 2022
Smit
29 juni 2022

Alles was perfect warm en goed van smaak en de bezorging uitstekend en alleen jammer dat het gratis ijsje er niet bij zat (actie code)

Heleen
29 juni 2022

Ik kreeg er ook 2 gratis milkshakes erbij echt heel erg super van jullie 😉

Arie
28 juni 2022
Cicilia
28 juni 2022

Heerlijk gegeten!

Anoniem
26 juni 2022

Eten top! Dame die het heeft bezorgd was geweldig!

Raoul Doevendans
25 juni 2022
D
24 juni 2022

Vlot geleverd en heerlijk warm

Es
24 juni 2022

Binnen 5 minuten op tafel Gesmuld met zijn allen

Stal
23 juni 2022

Was zoals altijd vers en heerlijk bedankt voor extra cadeautje heerlijk met dit weer softijs er bij te krijgen thanks

René Resoort
23 juni 2022

Perfecte bezorging

Clyde
21 juni 2022

Die hamburger en die patat is goed!!!!!

Melissa
20 juni 2022

De bezorging was heel vlot, alleen misten er wat dingen. Na een belletje zijn ze die gelukkig komen brengen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andre
20 juni 2022

Lekker warm, snelle bezorging en goede kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J van Bronkhorst
17 juni 2022

Als er op de site ijs wordt beloofd moet dat ook nagekomen worden.Als het uitverkocht is,geef er dan iets vervangends voor,iig excuses.Voor de rest heerlijk gegeten,keurig op tijd bezorgd.

Fabienne
15 juni 2022

Super snel bezorgd! Binnen 30 min op de Toolenburgse plas! Wij gaan dit zeker vaker doen.

Dam
15 juni 2022

Patatjes waren beetje slap en veel niet helemaal gaar

Wim kemp
13 juni 2022
Hugo
12 juni 2022

Helaas bijna een half uur te laat bezorgd

Henk van Groningen
9 juni 2022

erg duur en te laat bezorgd

Snijders
7 juni 2022

Patat was slap....wij zijn heerlijk knapperig gewent van jullie. Verder waren de hamburgers niet gaar

Richard
7 juni 2022

Super snel bezorgd en lekker en heerlijk warm!

Sharon Zincken
4 juni 2022

Door de kortingscode van mijn spaarkaart is de code voor een gratis beker ijs niet (goed) doorgekomen bij mijn bestelling vermoed ik want ik had de code voor de gratis beker ijs wel degelijk ingevuld Degene die ik aan de telefoon heb gesproken was zeer onvriendelijk! Helaas met het gevolg dat ik niet meer bij jullie wil bestellen Heel erg jammer

Anneke van Heerde
1 juni 2022

Patatjes waren goed op temperatuur en lekker knapperig. En de milkshake smaakte prima!

D
30 mei 2022

Alles was heerlijk warm en knapperig Helaas geen ijs gekregen bij mijn bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Soraya
30 mei 2022

Super snelle bezorging (30min) en warm eten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mayke
30 mei 2022
Ribbens w
28 mei 2022

Perfect.. snel warm en lekker..Top!!

Lieske
28 mei 2022

Helaas niet gare koude patat. De rest was heerlijk!

Hanri
27 mei 2022

Nog altijd lekker en goede kwaliteit. Top👍

Rob Teske
26 mei 2022

Super snel en netjes bezorgd Top🌟🌟🌟🌟🌟

Desiree
26 mei 2022

Satésaus was wat aan de dikke kant, berehap had rauwe ui, nauwelijks gegrild,het vlees was ook niet zo lekker. Hamburgers en frites waren wel oké en bezorging was volgens afgesproken tijdstip

Wap
25 mei 2022

Altijd weer lekker.

I.bakker
22 mei 2022
Ivar Venema
21 mei 2022
Jemima
19 mei 2022

De frietjes waren lekker knapperig en nog goed heet. De snacks waren ook heel erg lekker.

Peter
19 mei 2022

Kroketten waren aan de zachte kant

Dolores Ben-Josseph
18 mei 2022
Cees Steegman
14 mei 2022

Bezorger was netjes op tijd maar zonder gratis ijs ik zit nu nog te wachten, jullie moeten geen reclame maken als je het niet waar maakt. dit was mijn laatste bestelling bij jullie.

B
14 mei 2022
M
13 mei 2022

2.40 voor patat, bij bezorgen 3.30... 3.30! Met saus bijna 5 euro. En dan nog bezorgkosten rekenen. Sorry maar 5 euro voor patat. Ik doe dit normaal nooit masr 11 gulden voor patat... en dan krijg je lauwe, super slappe, kleffe patat. Grillburger etc idem dito, ruim een Euro duurder dan een paar jaar geleden. Echt, nooit meer.

Gijsbertsen
12 mei 2022

👍🏻

Petra
11 mei 2022

Snelle en super vriendelijke bezorging. Eten goed warm en verder prima.

Joyce
9 mei 2022

De bezorging was een kwartier te laat en we moesten nog weg dus moesten erg snel eten. De patat was knapperig en heet dus dat was erg fijn.

Els
9 mei 2022
J schirmeister
8 mei 2022

Erg lekker ook prima warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natalie
5 mei 2022

Snelle bezorging! Knapperige friet. Helaas mijn pindasaus vergeten, terwijl ik er wel voor betaald had

Wendyy
4 mei 2022

Weer top op tijd 😊 Patat was alleen heel erg zout, mag wat minder volgende keer

Toonstra
2 mei 2022

Precies op tijd. Eten is heerlijk maar dat wisten we al. Superblij met bezorgen

An
30 april 2022

Niet veel woorden maar gewoon heel GOED!!!!

Smit
29 april 2022

Alles was warm alleen de patat iets rauw maar het was voor de rest snel bezorgd en de smaak heerlijk.

Tommy Bloemer
28 april 2022

Als jullie nou iets minder saus geven dan kan het ook wat goedkoper.

Hanri
26 april 2022

Alles was oke, behalve de kippebout was vettig en nat. Het zakje waar de kip in zat was doordrenkt met het vet. Jammer niet gewent! Was altijd lekker krokant. Maar ondanks dat waren de ander produkten weer lekker.

Wap
26 april 2022
Wensley
26 april 2022

Dekwaliteit van het eten was prima, alle producten warm en smaakvol. Jammer dat de jus/braadvocht van de kipsticks al door 2 verpakkingen heen was gelekt. De bezorging heeft nog ongveer 40 minuten extra geduurd dan de oorspronkelijke 40 minuten. Dus meer dan 80 minuten wachten vanaf het moment van bestellen is wel erg lang.

Roland
25 april 2022

Keurig optijd bezorgd. Helaas patat lag los door het tasje. Bakje open gegaan. Kroket en kaassouffle geplet. Jammer deze keer.

Febootje
25 april 2022

Alles binnen een half uur bezorgd heerlijk warm en knapperig zekerheden aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy Appeltje
21 april 2022

Was weer erg lekker !

angela moolenaar
19 april 2022
Borincho
17 april 2022

Je krijgt minder wat je voor hebt betaald En je krijgt geen snack, die beloofd is

Roland
16 april 2022

Keurig gebeld, komt iets later. Altijd perfect.

Smit
14 april 2022

Alles was warm en heerlijk en de bezorging was uitzonderlijk snel en het gratis ijs was heerlijk

Michelle
13 april 2022

Toch een beetje slap helaas

Roland
9 april 2022

Keurig optijd. Heet en goed. Jammer alleen gratis snack zat er niet bij. Had de code wel ingevoerd.

Peter
7 april 2022

Alles perfect en warm geleverd

Hofboer
6 april 2022
Ruben Portegijs
5 april 2022

Ongelooflijk vorige keer saté saus veel te dik. Kan gebeuren, maar nu schrijf ik nog let op dat de saus niet weer zo dik is. Helaas weer als stop verf.

Mark
3 april 2022

Top! snel en hele aardige en beleefde bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kees
3 april 2022

Was top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
2 april 2022

Het eten smaakte erg goed, maar de bezorgtijd sloeg nergens op. Heb bijna 1.5u gewacht op mijn eten

De Graaf
1 april 2022
Roland
1 april 2022

Altijd perfect.

Ruben Portegijs
27 maart 2022

Helaas was de pindasaus geen saus maar hele dikke pasta vandaag. Rest van bestelling prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roland
25 maart 2022

Perfect

Wendy
24 maart 2022

Mooi op tijd en goed heet, weer top gegeten 😊

San
22 maart 2022

2e keer bestelt 1e keer super alles lekker netjes verpakt geen klachten. 2e keer vieze slappe patat. krokketen geplet en kapot. Saté saus erg dik. Hamburgers koud zonde van mijn geld bijna 70 euro gekost.

Peter Bouwens
20 maart 2022

Eigenlijk altijd bezorgd op aangegeven tijd soms zelfs iets eerder. Dat is heel prettig dat je hiervan op aan kunt. Top hoor!

Roland
19 maart 2022

Perfect, alleen jammer dat de kaassouffle was geplet.

Zandstra
17 maart 2022
Nic
16 maart 2022

Pindasaus was erg dik en klonterig. Qua smaak was alles lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
14 maart 2022

Dik op tijd, goed warm. Gratis kroket 👌

De Muijnck
14 maart 2022

Goede kwaliteit, gewenste tijd bezorgd en hele vriendelijke bezorger!

Elbertina
14 maart 2022

Warm,optijd, en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roland
12 maart 2022

Perfect, vaste klant. Aanrader

Patricia
11 maart 2022

Helaas kwamen de bestelde kroketten totaal vermorzeld in een zakje aan. De rest van de bestelling was in orde en binnen de voorspelde tijd bezorgd

Simme
9 maart 2022

Eten was lauw

An
8 maart 2022

Fritesaus was warm en ook Mill Shake en de bezorging 20 min. te laat wat op deze dag slecht paste

Brenda
6 maart 2022

Altijd goed eten, netjes verpakt en keurige bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H. L.
6 maart 2022

17.15 afgesproken 17.15 afgeleverd 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roland
4 maart 2022

Altijd, snel, heet en goed.

..
4 maart 2022
Dylan
3 maart 2022
Wendy
3 maart 2022

Perfect op tijd, en lekker warm ! Heerlijk gegeten ☺

Karin de Zwart
3 maart 2022
Karin de Zwart
3 maart 2022
Natalie
26 februari 2022

De frietjes waren wat slap. Verder heel tevreden en super snelle bezorging.

Fam caspers
26 februari 2022

Er zat een vergissing in de bon even gebeld en werd keurig afgehandeld!

Erwin
23 februari 2022

Top, zoals gewoonlijk!

M.
23 februari 2022
Joske
23 februari 2022

Exact op tijd, goed warm en een extra gratis milkshake!

Joël Boots
21 februari 2022

FEBO milkshakes zijn en blijven toch net even iets beter dan McDonald's, Burger King en dergelijke.

Van Elburg
21 februari 2022

Het eten smaakte goed. En willen graag onze bezorger bedanken dat hij ons eten heeft gebracht ondanks het vreselijke weer buiten. You are the best! Dankjewel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
18 februari 2022

Het warme eten vonden de kinderen lekker, echter had ik een ijsje besteld en al bij de eerste hap smaakte het chemisch . De rest van de dag ben ik beroerd en misselijk geweest

Y. Gerrits
15 februari 2022
Smit
14 februari 2022

Alles was lekker warm en wij hebben lekker gegeten

Astrid
13 februari 2022

Alles was lekker,maar ik vond weer dat er weinig patat in het bakje zat. Hij zat maar 3/4 vol en je betaalt er wel 3.30 voor. Dat vond ik een minpunt, maar voor de rest prima!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J snoodijk
13 februari 2022

Het was heerlijk en warm bezorgd top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Onno klootwijk
12 februari 2022

Super snel geleverd heel warm en erg lekker

An
12 februari 2022

Bijzonder goed geregeld kan niet beter is een echte aanrader.

Ypma
10 februari 2022
Appeltje
10 februari 2022

Bezorger was ruim op tijd en uiterst vriendelijk ! helaas was de satesaus op de sateburger zo dik dat je deze met een mes moest door snijden, leek wel een plak satesaus, ben ik niet gewend van Febo. verder alle sprima

Mariah
8 februari 2022

Eten goed en warm maar heel jammer dat de het zoveel duurder is geworden!

Peter Plaggenborg
5 februari 2022

Altijd goed eten en snelle levering.

Deddens
5 februari 2022

Keurig op de afgesproken tijd bezorgd en alles goed verpakt en lekker warm

ERWIN
5 februari 2022

Super lekker, goed warm! Bezorger vriendelijk. Tot snel!

Roland
4 februari 2022

Weer heel goed.

Youri
3 februari 2022

Altijd snel en vers. Goed verpakte producten. Mag wel wat goedkoper voor wat je krijgt.

J
3 februari 2022
Mark
2 februari 2022

Super snelle levering. Goeie kroketten en smakelijke friet. IJs met banaansmaak/vlokken was rijkelijk gevuld

A. Gijsbertsen
1 februari 2022

Patat en snacks waren lauw en slap. De burger was ook lauw. Bezorger was zeer vriendelijk en beleefd. De bestelling vorige keer was beter en warmer.

Frans
1 februari 2022

Helaas waren de bestelde gerechten niet op de goede temperatuur. Wij zijn dit anders gewend.

Kat
31 januari 2022

De patat waren helemaal slap en gedeeltelijk koud.

I.bakker
30 januari 2022

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jonathan Florentina
29 januari 2022

Kip was egt niet lekker helemaal rauw van bine en fat is niet normaal maar bedank

Hanri
28 januari 2022

Was weer lekker zoals altijd. Werd netjes gebeld dat de bestelling wat later kwam. De lekkere loempia had wat tijd nodig om te bakken. Geen probleem had er zeker voorover. En toch raad ik iedereen aan om het te bestellen knapperig en goed gevuld. Beleefde bezorger. Top 👍

Roland
28 januari 2022

Altijd perfect. Super snel bezorgd.

Ly ypma
27 januari 2022
H.
24 januari 2022

Wat een vriendelijke bezorger. Snel bezorgd en eten was lekker.

Anneke van Heerde
23 januari 2022

Helaas 1 milkshake te weinig ontvangen. Telefonisch gemeld. Volgende keer 1 milkshake gratis.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ho
22 januari 2022
Rick
21 januari 2022

Het eten was erg lekker, enorm goede kwaliteit en een perfecte service.

An
21 januari 2022

Prima bezorgiing

Multicopy Hoofddorp
21 januari 2022

Mooi op tijd en heerlijk op temperatuur

Simone de Boer
21 januari 2022

Het was weer prima en snelle bezorging.

Esther van Hek
20 januari 2022

Tevreden

Kees
20 januari 2022

kwaliteit is goed en warm en de bezorging was nog eerder dan de verwachte bezorgtijd.

Rosanna
20 januari 2022

De bezorging was goed. Het eten was nog lekker warm, alleen vond ik de patat veel te zout.

Rick
20 januari 2022

Helaas dit keer een erg slechte ervaring. Bezorging duurde 1 uur en 20 minuten. Had serieus een halve berenhap en 2 bakjes sate saus vergeten. Al het eten was ook aangebrand. Hopelijk de volgende keer wel weer de kwaliteit die ik gewend was.

A
18 januari 2022

Bestelling kan sneller, kreeg bericht bestelling is onderweg, toen duurde t nog ruim 20min! Werd gebracht met scooter, maar op de fiets doe je het in 10 min

Line
18 januari 2022

Zoals altijd, top! Vriendelijke bezorging, eten goed warm en knapperig.

Roland Stolk
14 januari 2022

Altijd goed. Deze keer toch minder. Kroket lauw niet knapperig, kaassouffle in 3 stukken gebroken en koud. Burgers waren goed nig net warm. Patat iets koel en slapjes.

Ingrid Wouda
14 januari 2022

Perfekt eten zoals besteld.Patat en grill burgers zoals alleen bij Febo.Bezorging iets later maar dit werd telefonisch dgg.Prima hoor

Opabro
12 januari 2022

Lekker en supersnel!

Srilanka
12 januari 2022

Netjes en super verse bezorgd. En vriendelijke bezorger

ten cate
11 januari 2022

altijd goed en warm